20190526 192828Het nieuwe jaar is in aantocht en dus komen ook de heerlijke avondjes er weer aan! De quizcommissie heeft de afgelopen maanden prachtige vragen voor jullie bedacht, dus het belooft een top editie te worden. Dus noteer in jullie agenda's en dan zien we jullie allemaal graag in januari en sommige van jullie ook nog begin maart!

20190526 192828Het heerlijk avondje staat weer voor de deur! Het heerlijk BINGO-avondje welteverstaan. Op donderdag 14 december kunnen alle liefhebbers hun hart weer ophalen, dus zorg dat je er bij bent. De kantine is open vanaf 19.15 uur en om 20.00 uur gaan we van start. Graag tot dan allemaal!

20190526 192828Hierbij een uitnodiging voor al onze vrijwilligers voor onze gezamenlijke thema-avond ‘Danny Koevermans, van profvoetballer tussen de helden, naar scheidsrechter op de amateur velden’. Een avond georganiseerd door VV Heeswijk en Avesteyn, voor alle vrijwilligers. De avond is op 22 november in de kantine van Avesteyn.

20190526 192828Als onze 35+ een feestje organiseert dan weet je dat je daar bij MOET zijn! Dus kom op zondag 5 november naar onze kantine. Trek je mooiste Rood-Wit-Blauw-Oranje kleren aan en dompel je onder in een ongeëvenaarde Hollandse Middag. Om de middag compleet te maken is er een Hollandse DJ én een feestzanger! Be There!

20190526 192828We trappen het nieuwe voetbalseizoen af met een heerlijk zomers feestje! De mannen van Heeswijk 1 tekken de zomerse sferen nog heel even door met hun themafeest: Mega Park! Op de klanken van DJ de Orca van Mallorca waan je je deze zondagmiddag op het zonovergoten Spaanse feesteiland. Lang verhaal kort: zorg dat je van de partij bent op 24 september!!

20190526 192828

Op 8 september danken wij onze vrijwilligers voor hun tomeloze inzet voor onze voetbalclub. Dit doen we met ons vrijwilligersfeest. Als het goed is hebben alle vrijwilligers in de mail een uitnodiging gehad. Zo niet, dan willen we je via deze weg toch van harte uitnodigen! Want zonder vrijwilligers geen VV Heeswijk! Meld je voor 25 augustus aan via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tot dan!