20190526 192828

We zijn verheugd te kunnen melden dat Kamal Ettaoufiki met ingang van het seizoen 2023-2024 de nieuwe hoofdtrainer is van ons vrouwenvoetbalteam. Kamal is zeer ervaren in het voetbalwereldje en komt over van Unitas Gorinchem, waar hij momenteel het vrouwenelftal traint. Kamal volgt Marcel van den Brand op, die onlangs met de vrouwen promotie naar de tweede klasse af wist te dwingen.

Kamal heeft ons laten weten om er naar uit te kijken om de stijgende lijn door te trekken en de promotie naar de tweede klasse een goed vervolg te geven. Daarin speelt volgens hem de doorgroei van de jeugd en de aansluiting van het tweede vrouwenteam een belangrijke rol.

VV Heeswijk en RKSV Avesteyn zijn zeer verheugd met de komst van Kamal. Beide verenigingen maken zich hard voor het creëren van gelijke kansen voor al hun leden. Met de aanstelling van Kamal wordt gehoopt ook in de vrouwentak weer een mooie stap te zetten.

‘Onder leiding van Kamal hebben we er alle vertrouwen in dat het vrouwenvoetbal verder zal groeien binnen onze verenigingen’, aldus de besturen van beide verenigingen.

Wij wensen onze nieuwe hoofdcoach van het vrouwenvoetbalteam veel succes.