20190526 192828Deze zondag staat er een heerlijk affiche op het programma voor de mannen van Heeswijk 1. Op Sportpark De Balledonk komt buurman Prinses Irene uit Nistelrode op bezoek. Een onvervalste Bernhezer derby dus. Zo'n prachtige wedstrijd verdient natuurlijk een topper als Pupil van de Week. En die topper hebben we gevonden! De eer komende zondag is aan niemand minder dan Barry van Raak. Hij stelt zich natuurlijk aan jullie voor.

Hoi allemaal, ik ben Barry en ik ben 9 jaar oud. Ik voetbal mijn wedstrijden in de JO10. Ik ben keeper of verdedigende middenvelder en ik ben tweebenig. Mijn favoriete voetballers zijn Kylian Mbappé en Xavi Simons en mijn favoriete voetbalclub komt uit Eindhoven, dat is natuurlijk PSV. Naast voetballen en ballen tegenhouden heb ik als hobby's gamen en drummen. Mijn lievelingseten is kip met Fanta en mijn favoriete TV-programma is Spiderman.

Ik heb er ontzettend veel zin in om zondag Pupil van de Week te mogen zijn bij deze bijzondere wedstrijd. Ik hoop dat Heeswijk wint van Prinses Irene en de drie punten in eigen huis houdt!

Groetjes Barry