20190526 192828Het eerste elftal van VV Heeswijk gaat lekker in de 2de Klasse G. Er werd nog niet verloren met een mooie tweede plek als gevolg. Komende zondag hopen de mannen van Theo van Lieshout die ongeslagen status te behouden, het zal dan wel af moeten rekenen met Eendracht '30 uit Mook. Onze pupil van de week die van heel dichtbij mag bekijken hoe Heeswijk 1 het er vanaf brengt is niet minder dan Ross van der Pas.

Ross

Hoi ik ben Ross van der Pas, 9 jaar oud, centrale verdediger van de JO11-2 en ik heb super veel zin om zondag pupil van de week te zijn! Ik zit in groep zes van basisschool Het Mozaïek, bij Juf Femke. Mijn hobby's naast voetballen zijn buiten spelen en hutten bouwen. En oh ja; later wil ik graag vlogger worden. Mijn favoriete voetbalclub is Ajax en mijn favoriete speler Virgil van Dijk. Zondag na de wedstrijd bestel ik na de wedstrijd mijn lievelingseten: een tosti met curry en een flesje Active O2 Lemon.

Ik zie jullie zondag!

Groetjes Ross