20190526 192828Op vrijdag 1 september komen op Sportpark De Balledonk in Heeswijk-Dinther de twee grote voetballiefdes van Mister Heeswijk André Langenhuijsen samen. Die avond speelt een door André zelf samengesteld VV Heeswijk All Star Team tegen Oud-Feyenoord. André kreeg eerder dit jaar het harde nieuws voor zijn kiezen dat bij hem de spierziekte Progressieve ALS is vastgesteld. Om André in het zonnetje te zetten en de waardering uit te spreken voor al zijn jaren tomeloze inzet voor VV Heeswijk komen zijn Feyenoord-helden dus een bezoekje brengen aan Sportpark De Balledonk. Tevens wordt er die avond geld ingezameld voor de Stichting ALS.

De aanvang van de nu al legendarische wedstrijd is om 19.30 uur en gaat gespeeld worden op het hoofdveld van VV Heeswijk. De entree is gratis voor de leden van Voetbalvereniging Heeswijk. Overige bezoekers betalen 5 euro entree, waarvan de helft gedoneerd gaat woorden aan de eerdergenoemde Stichting ALS. Ook komt er bij de entree een ton te staan waar een vrije gift gedaan kán worden. De inhoud van die ton gaat in zijn geheel naar de Stichting ALS.

Na de wedstrijd gaat het feest in de kantine van VV Heeswijk nog even door. Er wordt geproost op het leven, er is een DJ, er wordt een loterij georganiseerd en als klap op de vuurpijl is er een grandioze wildkermis, allemaal voor het goede doel!

De wildkermis wordt gepresenteerd door twee onvervalste vrienden van VV Heeswijk: Jehan Langenhuijsen en Dirk Dekkers. Loten voor de wildkermis worden op traditionele manier verkocht, dus neem contant geld mee en ding mee naar hele mooie prijzen.

Kortom: noteer 1 September in de agenda en ben getuige van een historische voetbalwedstrijd, kom proosten op het leven van Mister VV Heeswijk André Langehuijsen en steun het goede doel!