20190526 192828En weer is er een hele toffe vacature bij onze voetbalclub. We zijn namelijk op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger (m/v) die ons wil helpen bij de organisatie rondom het meisjes- en vrouwenvoetbal in de rol van coördinator meisjes en vrouwen. Wil je meer info, heb je interesse of heb je vragen neem dan contact op met Christel van der Heijdeen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Lees verder als je wil weten waar we precies naar op zoek zijn.

Voor onze vereniging zoeken we een enthousiaste vrijwilliger (m/v) die ons wil helpen bij de organisatie rondom het meisjes- en vrouwenvoetbal in de rol van coördinator meisjes en vrouwen. VV Heeswijk, RKSV Avesteyn en voor de Vrouwen 30+ WHV, werken samen wat betreft meisjes en vrouwenvoetbal en hebben enkele ‘samengestelde teams’ (MO15, MO19, VR1 en VR2 en VR30+).

De bestuursleden van VV Heeswijk en RKSV Avesteyn zijn verantwoordelijk voor het totale voetbaltechnische beleid binnen de vereniging. Voor de opstelling en uitvoering van dit voetbaltechnisch beleid worden zij bijgestaan door een Technische Commissie. In gezamenlijkheid zijn zij verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het voetbaltechnisch beleid zowel voor de meisjes als voor de vrouwen.

De Technische Commissie wordt in zijn uitvoering ondersteund door trainers en leiders.

Verantwoordelijkheden van de Technische Commissie zijn oa:

• Controle op de naleving van de doelstellingen en uitgangspunten van het Technisch Beleidsplan.
  • Aanstellen en begeleiden van (jeugd)trainers.
  • Opstellen trainingsplan en -schema.
  • Aanspreekpunt zijn van trainers, leiders en spelers op technisch vlak.
  • Signaleren van problemen op technisch gebied en het aandragen van oplossingen hiervoor.
  • Samenstellen van de (jeugd)teams na overleg met direct betrokken trainers en leiders.

We zijn op zoek naar een coördinator die zich kan vinden in volgende kenmerken:

• Betrokkenheid met meisjes- en vrouwenvoetbal.
  • Goede sociale vaardigheden.
  • Flexibel, doortastend, besluitvaardig.
  • Sterke organisatorische vaardigheden.
  • Een proactieve houding.
  • Positieve uitstraling hebben en enthousiast zijn.

Zou jij graag willen bijdragen aan de invulling van deze rol, dan graag reageren naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dan nemen we z.s.m. contact met je op.