20190526 192828De mannen van Heeswijk 2 hebben donderdagavond een uitstekend resultaat behaald in de eerste wedstrijd van het tweeluik met s.v. Laar. In de finale van de nacompetitie werd op de eigen Balledonk met 2-0 gewonnen. Maar goed, de finale gaat over twee wedstrijden, dus we zijn er nog niet! Zondag wacht de return in Weert. De aftrap daar is om 11.30 uur. Alle support is meer dan welkom! Dus bij deze een oproep: KOM NAAR WEERT EN STEUN HEESWIJK 2 IN DE JACHT OP EEN PLEK IN DE 1STE KLASSE!

Heeswijk 2 kende een vliegende start tegen s.v. Laar. Wie besloten had om drie minuutjes later te komen, die had al heel wat spektakel gemist. De eerste de beste aanval van Heeswijk was namelijk meteen raak. Binnen een minuut stond het al 1-0. Het was Rutger van der Burgt die na een mooie aanval op de goede plek stond en de bal het laatste zetje gaf. Nauwelijks bekomen van dit vroege succes kon er opnieuw gejuicht worden. Stef Schuurmans verdubbelde de score en zo stond het na amper twee minuten voetballen al 2-0.

Dat er in het restant van de wedstrijd niet meer gescoord werd dat deerde de feestvreugde allerminst. Het duel bleef aantrekkelijk om naar te kijken omdat beide ploegen het ook echt benaderde als een echte finale en op het scherpst van de snede op jacht gingen naar treffers. Die vielen er na die spectaculaire openingsfase dus niet meer en zo gaat Heeswijk met een 2-0 voorsprong richting Weert.