19-01-2020:Heeswijk DAW: 1-0Deze week opnieuw een thuiswedstrijd voor ons eerste elftal en dus ook deze week weer een pupil van de week. Vince van Rooij is deze week de jongeman die Heeswijk 1 aan de drie punten mag helpen! Veel plezier Vince en zorg ervoor dat de punten gepakt gaan worden!

Hoi! Ik ben dus Vince van Rooij en speel in de F2 van VV Heeswijk. Ik ben 8 jaar oud en ik zit in groep 5 van het Mozaïek. Gym is mijn favoriete vak op school en daar doe ik dan ook altijd fanatiek aan mee. Mijn lievelingseten is friet met kipnuggets en een glaasje ranja. Natuurlijk vind ik PSV de beste voetbalclub en Luuk de Jong is mijn favoriete voetballer. Naast voetballen ga ik graag mountainbiken met ons pap en mam in de Heeswijkse bossen. Voor vanmiddag wens ik Heeswijk 1 heel veel succes!

Groetjes Vince