20190526 192828

Komende zondag is het D-Day voor ons eerste elftal. Heeswijk 1 moet winnen van koploper Sparta ’25 om nacompetitie op de valreep te ontlopen. Daarbij is alle steun volop nodig. Iedereen moet scherp zijn. Van linksback tot spits van trainer tot onze Pupil van de Week. En dat is zondag: Finn van Kaathoven.

Hallo allemaal, ik ben Finn van Kaathoven, jullie Pupil van de Week voor deze wedstrijd tegen Sparta ’25! Ik ben 9 jaar oud, speel in de JO11-2 en op zaterdag ben ik degene die de ballen moet tegen houden want ik ben keeper. Wat ik later wil worden is dan ook vrij eenvoudig. Ik wil profkeeper worden. Het liefst bij PSV want dat is mijn favoriete voetbalclub. Mijn lievelingseten is lasagne en mijn favoriete drinken Ice Tea Lipton. Naast voetballen is gamen een andere hobby van me! Voor vandaag wens ik Heeswijk 1 ontzettend veel succes. Zet ‘m op en win van Sparta '25!!!