20190526 192828Komende zondag staat er een ontzettend belangrijke wedstrijd op het programma voor ons eerste elftal. De nummer 4 van de ranglijst, SSS '18, komt op bezoek. Wil Heeswijk wegkomen van de nacompetitieplaatsen dan zal er gewonnen moeten worden. Aan onze pupil van de week Pepijn van Brink mede de taak om voor een top zondag te zorgen!

Pepijn

Hoi! Ik ben Pepijn en ik vind het super tof dat ik komende zondag Pupil van de Week mag zijn bij deze belangrijke wedstrijd voor Heeswijk 1. Ik ben 9 jaar oud, eet graag pasta met zalm met daarbij een glas cola en als ik niet voetbal dan trommel ik bij de fanfare. Oh ja, dat voetballen doe ik bij de JO11-2 waar ik meestal rechtshalf sta. Naast voetballen en trommelen speel ik graag Roblox. Mijn favoriete voetbalclub is natuurlijk ons VV Heeswijk! We gaan voor de drie punten zondag!

Groetjes van Pepijn