20190526 192828Zondag speelt ons eerste elftal de thuiswedstrijd in de 2de Klasse G tegen Boekel Sport. Op de ranglijst doen beide ploegen weinig voor elkaar onder en dus zou het zo maar eens een hele spannende wedstrijd kunnen worden! Wie dit allemaal van heel dichtbij mee kan gaan maken is Fiene Boer, want zij is komende zondag onze pupil van de week. Veel plezier!

Fiene

Hoi! Ik ben Fiene, 9 jaren jong en ik speel in de JO11-2. Het voetbalvak leer ik van mijn trainers Remco, Dirk, Marcel, Bram, Marco en Jurgen. Wat ze me niet hoeven te leren is wat de beste voetbalclub is, want dat is PSV en Guus Til is de beste speler. Ikzelf ben spits, rechtsbenig en ik zou later heel graag profvoetballer worden. Mijn lievelingseten is frietjes met kipnuggets met daarnaast een glas Sinas. Ik speel graag buiten en op YouTube kijk ik graag naar Dylan Haegens. Nu weten jullie alles wel van me! Ik heb er zin in!

Groetjes van Fiene