20190526 192828De laatste thuiswedstrijd van het kalenderjaar 2022 speelt Heeswijk tegen Rhode. Een bijzonder duel voor onze hoofdtrainer Theo van Lieshout én een bijzonder duel voor Tijl van Mierlo, want hij heeft de eer om pupil van de week te zijn bij deze kraker. Maak er een mooie dag van Tijl en zorg dat de drie punten in Heeswijk blijven!

Tijl

Hoi, ik ben Tijl, 9 jaar oud en ik speel in de JO11-2. Mijn trainers zijn Dirk, Remco, Marco, Jurgen en Marcel en op zaterdag speel ik als middenvelder. Als ik later groot ben zou ik graag profvoetballer worden net als mijn favoriete speler Cody Gakpo. Als ik niet voetbal dan game ik graag of kijk ik graag tv. Mijn lievelingseten is sushi, mijn lievelingsdrank Fanta en als huisdier hebben we thuis een baardagame. Ik wil VV Heeswijk heel veel succes wensen in de wedstrijd tegen Rhode!

Groetjes van Tijl