logoVVHeeswijkVanaf woensdag 30 september kun je bij de Jumbo gaan sparen voor onze voetbalclub. Hoe? Bij elke besteding van €10­ ontvang je een spaarpunt. Deze spaarpunten kun je vervolgens toekennen aan VV Heeswijk. Als club sparen wij voor onder meer oefengoaltjes voor de jeugd! Dus doe je boodschappen bij de Jumbo en spaar voor VV Heeswijk. Je kunt je spaarpunten HIER aan voetbalvereniging Heeswijk toekennen!

Op de website www.jumbosparenmetelkaar.nl kun je onze voetbalclub opzoeken en zien wat onze spaardoelen zijn. Op deze site kun je de spaarpunten ook direct aan onze vereniging toekennen.

Daarnaast kun je de punten ook scannen met de Jumbo Sparen met Elkaar app. Deze app is beschikbaar voor zowel IOS- als Android telefoons en is te downloaden in de App Store of Google Play Store. Met de Jumbo Sparen met Elkaar app kunnen de spaarpunten heel gemakkelijk en snel gescand en geactiveerd worden.