20190526 192828Frank Dobbelsteen volgt Maarten Lucius op als voorzitter van de Jeugdcommissie van voetbalvereniging Heeswijk. Onlangs werd bekend dat Maarten door het bestuur wordt voorgedragen als nieuwe voorzitter en dus moest er gezocht worden naar een nieuwe voorzitter van de Jeugdcommissie. In clubman Frank Dobbelsteen is die nieuwe voorzitter dus gevonden. Frank; veel plezier en succes in je nieuwe functie!

Frank is voor velen een bekende binnen de club. Al sinds jaar en dag is hij lid van VV Heeswijk. Begonnen als klein manneke en jarenlang dé spits van Heeswijk 1. Na wat jaartjes in het zaterdagelftal te hebben gespeeld maakt Frank nu zijn doelpunten voor Heeswijk 4. Naast zelf voetballen is Frank ook al jaren actief als leider/trainer/coach bij de jeugd én lid van de Jeugdcommissie. In zijn nieuwe functie als voorzitter van de Jeugdcommissie zal Frank ook toetreden tot het bestuur van de club. Net als het voorzitterschap van Maarten zal ook hier een voordracht voor komen tijdens de komende ledenvergadering.