20190526 192828Naar aanleiding van de oproep om mee te denken over de nieuwe naam voor de SJO zijn er ruim 65 inzendingen binnen gekomen, veel dank daarvoor! Uit deze inzendingen zijn (na overleg tussen beide besturen en de overgangscommissie) uiteindelijk 5 namen geselecteerd. Er is hierbij bewust weggebleven van verbasteringen van de huidige verenigingsnamen en namen met huidige clubkleuren. We zien “SJO” als de statutaire vorm en niet als roepnaam, vandaar dat we kiezen voor “vv”, kenmerkend voetbalvereniging. Al onze leden krijgen een mailtje om te kunnen stemmen.

20190526 192828Donderdagavond bereikte ons het intens droevige nieuws dat Walter van Veghel is overleden. Walter was naast vader van onze jeugdspelers Ferres en Vince, jarenlang jeugdleider en trainer bij voetbalvereniging Heeswijk. Daarnaast zette Walter zich jaren in voor onze jeugdcommissie waar hij altijd een helpende hand bood bij diverse activiteiten op voetbalgebied die georganiseerd werden voor de jeugd. Wanneer Walter niet aanwezig was in zijn rol als jeugdleider of -trainer was hij op ons sportpark te vinden als fanatiek supporter. Bestuur, leden en vrienden van VV Heeswijk wensen familie en vrienden van Walter alle sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

20191103Heeswijk Volkel 12Een mededeling aan al onze leden. Via deze weg willen we melding maken van het feit dat deze week (week 9), deel twee van de inning van de contributie plaats gaat vinden. Voor meer informatie, check het kopje ledenmutaties op onze website.

20190526 192828Het populaire, lokale maandblad D’n HaDeejer pakte in het februari-nummer flink uit met een mooi verhaal over de Samenwerking Jeugdopleiding (SJO) die Heeswijk en Avesteyn gaan oprichten. Voor wie het gemist heeft; lees het artikel HIER digitaal terug. In het artikel praatten Rob Tips en Willem Heerkens jullie bij over het waarom en over de huidige stand van zaken. Ook werd er een oproep gedaan aan alle inwoners van HaDee om mee te denken over een nieuwe naam voor onze SJO. Inmiddels stromen de namen binnen.

20190526 192828Begin januari hebben alle leden van VV Heeswijk en RKSV Avesteyn een brief in de bus ontvangen over de samenwerking op het gebied van jeugdvoetbal tussen beide verenigingen. Inmiddels zijn er twee informatie-/meedenkbijeenkomsten geweest. Bijeenkomsten die als meer dan nuttig zijn ervaren door zowel de aanwezige leden en belangstellenden alsook voor de commissies die bezig zijn met de ontwikkeling van de Samenwerking Jeugd Opleiding (SJO). In dit voortgangsbericht nemen we jullie mee in de huidige stand van zaken.

20190526 192828HERKEN DE HEESWIJKSE HELDEN, deel 4 alweer! En natuurlijk is ook nu weer de vraag: Wie herkent de spelers op de FOTO uit het gigantische VV Heeswijk-archief. Herken jij iemand? Reageer dan door een mail te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zijn benieuwd!

20190526 192828Hier zijn we weer met een nieuwe ronde in onze rubiek: HERKEN DE HEESWIJKSE HELDEN. De vraag is hetzelfde als de vorige twee keer. Wie herkent de spelers op de FOTO uit het archief van Erich Vermeulen. Herken jij iemand? Reageer dan door een mail te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

20190526 192828Deze week hebben al onze leden een brief in de bus gekregen over de samenwerking op het gebied van jeugdvoetbal tussen VV Heeswijk en RKSV Avesteyn. In die brief (één per adres) word je meegenomen in de plannen voor komend seizoen. Mocht je de brief nu om één of andere reden niet ontvangen hebben dan is deze HIER te lezen.

20190526 192828Het is al sinds jaar en dag een hele mooie traditie binnen VV Heeswijk. Tijdens de nieuwjaarsreceptie wordt een super vrijwilliger van onze voetbalclub in het zonnetje gezet en verrast met De Pluim van de Club. Dit jaar is de eer volkomen terecht gegaan naar Reinier van der Heijden

20190526 192828In 2023 namen we op indrukwekkende wijze afscheid van onze Mister VV Heeswijk André Langenhuijsen. Als eerbetoon aan onze supervrijwilliger hadden en hebben we als voornemen om de kantine van VV Heeswijk naar André te vernoemen. En hier hebben we jullie hulp bij nodig! Heb jij een idee voor een toffe naam voor onze kantine, een naam waarmee we onze André op perfecte wijze eren? Mail deze dan door naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan gaan we ermee aan de slag. Wij zijn benieuwd!