20171001Heeswijk6metsponsorHet 6e seniorenteam van Voetbalvereniging Heeswijk ontving prachtige nieuwe jacks. Dit dankzij vier sponsoren die hun bijdrage hieraan hebben geleverd. Afgelopen zondag werden de jacks in ontvangst genomen en gepresenteerd.

Heesakkers Beton, Houthandel Jacobs, Buijs Metselwerken en Mebin Betoncentrale zijn de vier sponsoren die de mannen in het nieuw hebben gestoken. Zij werden met waardering toegesproken voor deze schenking. Niet alleen financieel maar ook de betrokkenheid wordt door de vereniging en het team zeer gewaardeerd. Om in welbekende termen van de sponsoren te spreken: fijn dat we op sponsoren als jullie kunnen bouwen! Alle sponsors kregen een sjaal en een bos bloemen.

Foto: Hans Heesakkers