Foto VR1 21 okt 2018Met Vrouwen 2 op een mooie vierde plek en Vrouwen 1 op een gedeelde tweede plek, kunnen we stellen dat beide teams goed uit de startblokken zijn geschoten. Met goede trainingen en steeds beter voetbal op de zondagen, zijn de teams bezig aan opnieuw een mooi seizoen.

VR 2 – FC De Rakt VR1: 5-1
Op zondag 21 oktober mochten beide teams -die hun wedstrijden afwisselend op het sportpark van Avesteyn en VV Heeswijk spelen- achtereenvolgens aantreden op het hoofdveld van VV Heeswijk. Vrouwen 2 won overtuigend van de dames van FC De Rakt, met 5-1. Met name in de eerste helft lieten de dames bij vlagen goed voetbal zien. Dit vertaalde zich in een ruststand van 3-0, dankzij goals van Lindi (2 maal) en Sarah. Na rust prikte de net van een blessure herstelde Kelly ook haar doelpuntje mee. Tot slot tekende ‘woman of the match’ Lindi voor de 5-1. Een mooie overwinning!

VR 1 – HVCH VR1: 2-1
Het eerste vrouwenteam speelde deze dag niet voor de competitie, maar mocht aantreden voor een bekerwedstrijd. En wel tegen eersteklasser HVCH 1. Vooraf maakte de trainer al duidelijk dat bang zijn niet nodig is, maar gewoon vooral lekker voetballen en de tegenstander vanaf het begin zo goed mogelijk onder druk zetten en houden. Ondanks een aangepaste opstelling vanwege de nodige blessures, lukte het direct al goed om dit uit te voeren. Al snel bleek dat de Heeswijk-Dintherse vrouwen zeker niet onderdeden voor de vrouwen uit Heesch. Ze stonden goed in positie en kregen zelfs de nodige kansjes. Het waren Renske en Renate die voor de blauw-oranje treffers zorgden. Na 90 minuten floot scheidsrechter Roy Swartjes af en stond na een wedstrijd hard werken de overwinning op het scorebord: 2-1! De dames mogen dus nog een ronde verder in de beker!

Battle Vrouwen 28 oktober 2018Tot op het Oktoberfest!
Komende zondag 28 oktober speelt het eerste team tegen Mierlo Hout 1 en het tweede team mag het opnemen tegen de vrouwen uit Erp. Kom na afloop allemaal naar de kantine van VV Heeswijk, want de dames strijden die dag nogmaals, maar dan voor de leukste battle van de club! Deze keer staat er een onvervalst Oktoberfest op het programma. Tot dan!