20181002 184620 2 kopie 2Komende zondag speelt het eerste elftal van vv Heeswijk de tweede thuiswedstrijd van het seizoen. Op De Balledonk is Emplina de tegenstander. Natuurlijk is er ook bij deze kraker weer een Pupil van de week. En niet de minste! Lars Konings, keeper van Heeswijk F1, hoopt er samen met de mannen van het eerste elftal een mooie middag van te maken!

Ik ben dus Lars Konings en op mijn 8ste verjaardag kwam Mari mij vragen of ik pupil van de week wilde zijn. Natuurlijk wilde ik dat! Ik ben de keeper van de F1 van vv Heeswijk en ballen tegen houden dat doe ik dus heel graag. Wij zijn een echte voetbalfamilie en we voetballen dagelijks op het veldje in de buurt. Ik zit in groep 5 van het Mozaïek en gym is mijn favoriete vak op school. Mijn lievelingseten zijn de pannenkoeken van ons mam en dan wel met een flinke laag stroop er op. PSV is natuurlijk mijn favoriete voetbalclub en mijn favoriete speler is David de Gea van Manchester United, het is mijn droom om ooit net zo goed als hem te zijn! Naast voetballen doe ik ook graag aan 'freerunnen'.

Ik hoop dat Heeswijk het vanmiddag goed doet en dus de 3 punten op de Balledonk houdt en wens ze daarbij heel veel succes. Groetjes Lars.