LarsBijna drie jaar geleden was er de indrukwekkende actie "Voetbalvereniging Heeswijk staat op tegen kanker". De gehele vereniging kwam spontaan los om ook steun te geven aan Lars, toen 7 jaar oud, die was getroffen door de vreselijke ziekte. Wij allen hebben zo gehoopt dat Lars er bovenop zou komen. En daar zag het ook naar uit. Een lange tijd ging het beter en was er hoop. Tot eind vorig jaar, toen kwam het bericht dat de zware behandelingen die weer nodig waren geen positief resultaat te zien gaven. Een vreselijke slag.

Al die tijd heeft Lars gevochten als een leeuw, zo hard gestreden om de strijd te winnen. Zoveel bewondering om te zien hoe hij het maximale uit zichzelf haalde en toonde dat opgeven geen optie was. En toch moeten we nu accepteren dat Lars de strijd niet heeft kunnen winnen. Een enorm, onvoorstelbaar en ontroostbaar verdriet voor de ouders Dian en Ruud en zus Nina en broer Reno. Wij allen leven met hen mee. Het vreselijke nieuws dat afgelopen dinsdag (24 januari) Lars is overleden geeft zoveel verdriet en zo'n grote verslagenheid bij zijn teamgenootjes, de leiders en betrokken ouders. En bij hen niet alleen, de hele club is ontdaan en verslagen.

Lars die met zoveel plezier voetbalde in het team JO11-5, in de spits speelde en altijd zijn doelpunten meepikte. De echte doorzetter, voorop in de strijd en balen als hij niet scoorde of had gewonnen. Vorig seizoen zo trots dat hij met F2 ongeslagen kampioen werd, mede dankzij zijn mooie harde schot in zijn linkerbeen.

Lieve Lars, we zijn heel erg trots op je en zullen je ontzettend missen. Wij wensen Dian en Ruud, Reno en Nina heel erg veel sterkte.

Namens het bestuur, jeugdbestuur, vrijwilligers, leden, stichting vrienden en supporters van VV Heeswijk.
Joan van den Akker, jeugdvoorzitter
Peer Verkuijlen, voorzitter

Lars is thuis. Een bezoek is mogelijk op vrijdag tussen 14.00 uur en 19.00 uur en zaterdag tussen 14.00 uur en 17.00 uur. Maandag 30 januari is iedereen welkom om 13.00 uur bij de herdenkingsbijeenkomst bij De Hooghei in Berlicum. Hierna zal in besloten kring de crematie plaatsvinden.
Lars2