Het bericht dat deze week Wouter van Lieshout bij een tragisch ongeval met zijn vrachtwagen is overleden is bij ons ingeslagen als een bom. Het onvoorstelbare verdriet dat dit verlies veroorzaakt bij nabestaanden is niet te bevatten of onder woorden te brengen. Als vereniging kunnen en willen wij onze steun verlenen, meeleven met het verdriet. Tegelijkertijd overheerst een gevoel van machteloosheid en vragen waarom en hoe kon dit gebeuren?

Wouter is de vader van Timo, jeugdspeler bij E3. Ook zijn broers van Wouter vele jaren bij onze vereniging actief. Vanaf 2011 was Wouter elke zaterdag vaste chauffeur van de spelersbus en tevens sponsor van de vereniging. Bovenal bij iedere wedstrijd, training en toernooi aanwezig. Een goedlachse, gezellige man van niet moeilijk doen, hart op de tong en voor iedereen klaarstaan. Met het overlijden van Wouter wordt er een groot gat geslagen binnen de groep van leiding, ouders en kinderen.

Namens alle spelers, vrijwilligers, jeugdbestuur, vrienden van Heeswijk, Dorpszeskamp en bestuur wensen wij zijn partner Marie Jose, ouders en kinderen en alle naasten heel veel kracht om met het verlies van Wouter om te gaan. Heel veel sterkte.

Joan van den Akker                                       Peer Verkuijlen

voorzitter Jeugdbestuur                                  voorzitter Algemeen bestuur