Hoofdtrainer MarcvandeVenMarc van de Ven blijft ook het seizoen 2016/2017 actief. Dat wordt het vierde seizoen bij Heeswijk. Dat vertelde voorzitter Peer Verkuijlen tijdens de druk bezochte jaarvergadering van onze vereniging. Het volgende seizoen lijkt nog ver weg maar het is rond deze tijd dat er al weer gekeken moet worden naar het volgende seizoen.

Beide partijen zijn ervan overtuigd dat de huidige samenwerking en de wederzijdes ervaringen een hele goede basis vormen om het contract te verlengen.

Volgens Verkuijlen is Van de Ven een gedreven en ambitieuze, jonge trainer die nog steeds goed past bij Heeswijk. Sinds 2013 is hij aan de slag. In goed overleg met het bestuur, de staf en de spelersgroep is dit besluit om samen verder te gaan genomen. De situatie is volgens de voorzitter inmiddels wel wat anders. "Toen speelden we net in de 2 klasse en vonden het prima om daar te blijven spelen. De resultaten van afgelopen periode, waarbij net geen promotie naar de eerste klasse werd behaald, leggen een andere druk bij ons. Er wordt anders naar ons gekeken en de verwachtingen liggen hoger. Terecht of niet, we moeten ons daar niet door af laten leiden. We blijven een mooie dorpsvereniging, willen het beste presteren maar ook de sociale en maatschappelijke aspecten zijn en blijven een grote rol spelen. We willen een goede balans houden. Met Marc als trainer/coach gaat dat zeker lukken".