HeeswijkJO172sponsorVSchaykDe jongens van JO17-2 zijn blij. Zij ontvingen afgelopen zaterdag namelijk hun nieuwe shirts. Dankzij de mooie sponsoring van administratiekantoor Van Schayk VOF uit Veghel staat dit team van Voetbalvereniging Heeswijk er ook weer prachtig op.

Administratiekantoor Van Schayk VOF sponsort al bijna 40 jaar de jeugd van Voetbalvereniging Heeswijk. Leuk feitje: destijds waren zij de allereerste sponsor van shirts voor de jeugd. Een erg trouwe sponsor dus, waar VV Heeswijk enorm blij mee is. Tom Vermeulen (bestuurslid Sponsoring) en Joan van den Akker (jeugdvoorzitter) spraken deze sponsor dan ook met waardering toe: “Niet alleen de financiële bijdrage, maar ook de betrokkenheid waarderen wij als vereniging ontzettend.” En aan het team zelf: “zet hem op in deze prachtig nieuwe shirts!”

Foto: Hans Heesakkers